Sum å betale: kr 0,00
Herav mva: kr 0,00

Husk å betale for å fullføre bestillingen.

Ofte stilte spørsmål

Hvordan kan jeg bestille?

Du kan bestille på den måten som passer deg best:

  • Via app eller nettside.
  • Ved å ringe direkte til ønsket avdeling.
  • Eller rett og slett møte opp i butikken og bestille.

 

Jeg har et elektronisk gavekort, og skrev koden i «rabattkode feltet» men det fungerer ikke?

Et elektronisk gavekort er ikke det samme som en rabattkode, så det skal ikke legges inn i «rabattkode»-feltet. Når du går til betaling, vil du få opp et vindu med teksten «Har du et digitalt gavekort?». Det er her du skriver inn koden.

 

Hvordan fungerer det med hver 10. pizza spandert?

Når du logger inn på appen eller nettsiden og bestiller pizza til fullpris, spanderer vi hver 10. pizza som en takk for lojaliteten din! Vær oppmerksom på at pizza bestilt til tilbudspris eller med studentrabatt ikke registreres i lojalitetsprogrammet.

 

Lojalitetshjulet viser 9/9. Hvorfor blir ikke pizza i handlekurven spandert?

  • Lojalitetshjulet oppdateres basert på innholdet i handlekurven din for at du skal kunne følge med på når din neste spanderte står for tur.
  • Faktiske lojalitetspoeng registreres derimot, først når kjøpet fullføres. Vær oppmerksom på at pizza kjøpt til tilbudspris ikke registreres i lojalitetsprogrammet.
  • Har du 9/9 i lojalitetshjulet når vi har tilbud på stor og glutenfri pizza, kan du bestille "delt pizza" hvis du foretrekker å benytte deg av den spanderte.

 

Jeg tåler ikke laktose, hva kan jeg bestille?

Gode nyheter! Vår ost er naturlig laktosefri. Hvis du ikke tåler laktose, kan du bestille vår gluten- og laktosefrie bunn med vanlig ost. Pass bare på at det ikke er andre ingredienser på pizzaen du velger som kan inneholde laktose.

 

Jeg tåler ikke melk, hva kan jeg bestille?

Vi tilbyr vegansk ost som er helt melkefri! For deg som ikke tåler melk, kan du bestille vår gluten- og laktosefrie bunn med vegansk ost. Velg en av våre glutenfrie varianter, trykk på «tilpass», og bytt til Gryr (vegansk ost). Pass bare på at det ikke er andre ingredienser på pizzaen du velger som kan inneholde melk.

 

Jeg har synspunkter eller feedback på min opplevelse hos dere. Hvordan sier jeg ifra?

  • Vi setter stor pris på tilbakemeldinger, enten du er fornøyd eller har forslag til hvordan vi kan bli bedre!
  • Du kan enkelt sende inn din tilbakemelding via vårt ris/ros-skjema, som går direkte til ønsket avdeling. Skjemaet finner du her.
  • Alternativt kan du kontakte oss på [email protected]. Vi gir deg svar så snart vi kan eller videresender den til riktig avdeling.

 

Jeg har akkurat sendt inn søknad om å bli bedriftskunde. Hvor blir det av mailen med kundenummer?

Alle søknader gjennomgås manuelt av oss, og behandlingstiden er vanligvis 1–3 virkedager. Dersom det haster, ta gjerne kontakt med oss på e-post [email protected] så skal vi prøve å hjelpe så fort som mulig.

 

Jeg har et fysisk gavekort fra Pizzabakeren xxx. Kan dette brukes overalt?

  • Våre fysiske gavekort kan brukes på alle Pizzabakeren-avdelinger, uansett hvem som har utstedt det.
  • Unntaket er dersom det står spesifisert på gavekortet at det kun er gyldig hos én bestemt avdeling, for eksempel «Kun gyldig hos Pizzabakeren xxx».

 

Hvor mange personer beregner dere på én stor pizza?

Dette avhenger av anledningen og hvor sultne dere er! Generelt regner vi at én stor pizza metter 2–3 voksne. Men har dere stor appetitt, kan det være lurt å bestille litt ekstra.

 

Jeg fikk refundert en bestilling som inneholdt en gratis pizza, hvordan får jeg den tilbake?

Tellingen vil automatisk gå tilbake til riktig telling etter refundering.